Jævlig irriterende

Hei alle samme . I dag sto jeg opp kjempe tidlig, så tidlig som kl 05:30 på en søndag. kl 06:30 vekket jeg også dessverre barna med et uhell. Jeg har nemlig klart å bli syk av alle ting noe som også er jævlig irriterende. Jeg er egentlig ikke den som ofte blir syk, men den siste tiden har det vert mye “mer” enn vanlig. Nå er jeg heldigvis ikke døds syk men en kraftig forkjølelse har jeg så absolutt fått. Kl er nå litt over 07:00 og det eneste jeg har i tankene er å komme hjem fortest råd! Jeg både fryser, er tett i hodet, har sår hals, rennende nese og begynner få skikkelig hodepine. Er det noe jeg hater så er det virkelig det å være syk. Syns liksom det er så ekstremt bortkastet av både energi,  tid og dagsform… Er du ikke enig?

Jaja.. What ever! Jeg får vel bare begynne på frokost og fyre i peisen i mens. Gjøre det beste ut av det. Vi blogges mer siden da 💕

(bilde tatt i går)

0 kommentarer

Siste innlegg