Its been a minute- Jeg er klar

Hei! Hvor mange dager er det siden jeg logget inn her sist nå, 5 dager eller no?

Det er iallfall litt sykt og tenke på men jeg har også følt litt smått at jeg har trengt det. Selv om jeg har savnet å oppdatere dere og følt at jeg har “manglet” noe i hverdagen. 

Vet ikke hva det er men jeg har vert så sykt trøtt og sløv denne vinteren, så nå ser jeg skikkelig frem til sol og sommer!!! 

Jeg har egentlig ikke gjort noe spesielt siden sist vi snakket, for uten om det vanlige i ukedagene. På lørdag var jeg med noen venner og på søndag hadde vi en veldig fin valentin/mors dag sammen med familien. 💕

Jeg har forresten begynt å trene og har hatt gangsperre så og si hver en eneste dag nå, i en uke. Skal man ikke få drit mye energi av å trene da? Hvorfor skjer ikke det med meg??! 😭

Husker sist jeg trenere 6/7 dager i uka. Da var jeg trøtt som ei fele tidlig på kveldene da også, LOL!

Men håper dette tar seg opp etter hvert for jeg begynner å bli klar.

2 kommentarer

Siste innlegg