It need to STOP!!

Hei og beklager for lite innhold i helgen. På fredag var jeg ute med venner etter legge tid, helt frem til neste morgen. Man kan si jeg var ganske død dagen etter. Hele lørdag var jeg sammen med snuppa mi når hun kom hjem fra en venninne og tok egentlig kvelden ganske tidlig selv.

Derfor Følte jeg egentlig ikke for å ta bilder eller blogge, jeg var ganske utslitt. På søndag hva gjorde jeg da? Hm…

Jo vi lekte mye på lekerommet, koste oss med jul på stua og var ute en liten tur i det pøsende regnet. Fet var egentlig helt ok for tempen var ikke så ille.

I dag har jeg døgnet helt siden i går og føler meg egentlig helt forferdelig om jeg kan si det mildt! Skjønner ikke hva jeg driver med på natten men omg.. It needs to stooooppp! 😩

For øyeblikket er jeg hjemme hos besten og besta, snuppa er på bess med nabo jenta og jeg prøver bare å overleve resten av dagen  med en deilig smoothie bowl. 💕

0 kommentarer

Siste innlegg