irritert på meg selv

Jeg blir faktisk ganske irritert på meg selv de få gangene jeg mister litt hode, at jeg da velger å “clap back”  til negative kommentarer og haters. Hvorfor lar jeg de «Get the best of me»?. Jeg tenker jeg må skjerpe meg og ikke la sånne teite, ikke relevante mennesker irritere meg så «mye».  I allefall ikke så mye at jeg føler jeg må offentlig gjøre et svar eller forsvare meg for det.

Jeg er jo vandt til å høre både det ene og det andre, det har jeg måttet stå i så lenge jeg kan huske. Men i går var jeg veldig syk å hadde kanskje litt mindre «lunte» enn jeg pleier. Jeg følte meg så elendig at jeg bare «brann» av uten å tenke meg om,  æsj.

jeg har faktisk ikke lyst til at dette skal være en negativ og dårlig plattform. Jeg er en extrem positiv person. Negativitet og dårlige mennesker er noe jeg takler svært dårlig.

Bloggen skal være en plass som gjenspeiler personligheten min som er fantastisk, morsom, leken, energisk, glad og snill!

Jeg er en dame med  sterke meninger og personlighet, det er Noe vi alle veit. Jeg liker heller ikke de som tror de kan gå rundt å trykke ned andre mennesker uten å få tilsnakk eller bli satt på plass tilbake.

men samtidig tenker jeg at.. herregud.. dette er anonyme mennesker som sitter å skjuler identiteten sin bak et usselt tastatur. Det er jo en grunn for det… de er feige. Hallo se på deg selv. Det er Ingen som kan sette mennesker som gjemmer seg bak anonymitet på plass vel? Ikke engang jeg. Djiiz.. så oppgitt over meg selv.

Så utrolig tåpelig, men ja… uansett så er det fint at de anonyme fortsetter å klikke seg inn. Selv om de ikke engang liker deg. 🤔

i dag har det vert skikkelig u-vandt å være hjemme. Huset er tomt. Isadora er i bhg og kjæresten på jobb i 2 uker.

Nå er det rett og slett «kjedlig» å være hjemme. Eneste fordelen med å bare være meg og bikkja er at jeg får unna mye mer arbeid. Jeg er jo så sykt flink til å distrahere meg selv at det er flaut!

Nå har jeg tatt meg en lang dusj å kjører på med kuramed-te og jobb. Jeg har hatt veldig lyst å sette meg ut i hele dag, men ikke veldig lurt om jeg i det heletatt har tenkt å bli frisk.

1 kommentar

Siste innlegg