Invalid og på legevakten

Hei følgere! Først og fremst vil jeg bare beklage for en dårlig update de to siste dagene men her har det skjedd mye. I tilegg er høyre hand fortsatt ganske håven, rød, irritabel uten følelse, blå og skjør. Hva som har skjedd med den sånn helt sikkert er noe jeg fortsatt prøver å komme til bunns i men sånn akkuratt nå ser det faktisk ut som at noen har prøvd å bite av meg fingeren?? WTF? really? Hvilke menneske av det motsatte kjønn er det som gjør noe sånnt mot en kvinne liksom? Dette er jo bare helt sykt.

Men som jeg nå nevnt i starten er jeg ikke helt sikker på at det var dette som skjedde men mye kan tyde på det. De dype merkene i fingeren på oppsiden er helt symmetrisk med merket som er på undersiden. I tilegg er de ganske like merker. På kameraet snakker jeg på en video om at dette blir politianmeldt osv, så det må ha vert noe serriøst greier. Har liksom ikke bare blitt skubbet å skada meg på den måten. Dette er noe som har skjedd med vilje tenker jeg men hvem i alle dager er så syke at de skader  en jente så hardt i fingeren så blodet spruter generellt egenrlig??! Det høres jo bare for sykt ut så sammtidig er det vanskelig å tro.

Veldig irriterende at det skal så lite til jeg får black out og ikke huske hva som skjer når jeg er ute, men jeg har ganske mange mennesker tatt opp på video rundt denne situasjonen så jeg har “ansikter” på menneskene som var innblandet. Stranda er også utrolig lite så sjattra går også ganske fort..

Nå har fingeren min blitt så ille at jeg i skrivende stund er på tur over fjellet på legevakten i sykkylven. Menneske bitt er jo verste giften i seg selv. Det er mye verre enn  hundebitt og man kan faktisk dø av det. Og akkurat derfor skal jeg nå utover for å sjekke tilstandene. Legen finner jo lett ut hva som evnt har skjedd og om jeg må ta stivkrampe sprøyte og få tildelt antibiotika. 

Vi snakkes! 

0 kommentarer

Siste innlegg