Innbrudd i hjemmet

Det har skjedd så mye den siste tiden dere! Veit liksom ikke heilt hvor jeg skal starte.  Det er en grunn til at jeg har vert litt fraværende den siste tiden, en veldig god en også…

Mange blir sikkert like sjokkert som meg når jeg sier dette. Og noen kommer helt sikkert også til å på stå at dette ikke er sant.

Det er nemlig det jeg har fått høre i ettertid, når det kommer til episoden da vi hadde en mann midt på stua i bekmørket. Bare at noen kan spy ut sånne kommenterer om så forferdelige hendelser, er for meg både kvalmt og helt PSYCHO .

Enkelte mennesker skulle vel ønske jeg var en person som bare fann på mye tull. En person som sier mye piss, uærlig og som ikke er til å stole på… Alle «de» kan suge på denne 💁🏼‍♀️ 👇🏾🤌🏾

Helt ærlig så skulle jeg nesten ønske det selv for her skjer det mye crazy greier hele tiden. Ting jeg selv dessverre ikke kan kontrollere.

Ting som tar mye energi, tid og krefter. For ikke å snakke om hvor mye redsel og angst det skaper inni meg…

Det jeg prøver å si er at vi nå på toppen av det hele har hatt forsøk på innbrudd her hjemme!

Vinduer har blitt knust, list på døre revet opp og det har virkelig vert is kaldt, siden det nå har vert helt ned i 10 minus… Wtf, er det snart nok nå???

Jeg sover verre enn noen gang og forholdet til mat eksisterer nesten ikke, ikke at det var noe fantastisk fra før av.

Nå sitter det så mange følelser inn i meg, vet liksom ikke hvilke vei hodet står. 🥴 OMG.

 

Håper på bedre tider igrunn  💕👌🏾

0 kommentarer

Siste innlegg