Ingen som hadde trodd dette

Heisann! 😁 Nå er det endelig helg igjen og  jeg startet dagen i telefonsamtale med bestevenninna som bor i stavanger. Det slår aldri feil å snakke med henne for vi kan snakke i timesvis for å si det mildt. Det er derfor det ikke alltid passer seg å ta telefonen for vi må liksom “sette av” god tid, haha! 📞

Dere veit de menneskene man kan gå en stund i melllom praten.  Men når man først slår på tråden er det akkurat som om man la på røret dagen før? 

Vel.. Akkurat de vennskapene er de man skal ta mest vare på. For det er de menneskene man har ekte forhold til! Aner ikke hvor lenge jeg og henne har vert bestevenner men det er snart 20 år nå. OMG, elsker vennskapet og henne 💕

 

Vi kan snart feire 20 års jubileum nå, lol. 

 

I dag var snuppa tidlig hjem fra skolen, siden de slutter mye før på fredager. Og hun har videre fått overnatting av en god venninne hvor de har kost seg som bare det.

I dag er det egentlig besten og besta dag på henne men tror vi heller bytta til i morgen siden jeg allerede hadde lagt planer uten å tenke over at hun ikke skulle bli hjemme, lol. Besta og besten var litt  sånn “har du tatt fra oss dagen i dag” . Hahah så søte de er !  

Men snuppa var jo super glad for overnatting og jeg var igrunn klar for en rolig fredag uten noe sosialt kaos med venner.

Beste måten å holde rastløse og sosiale mennesker inne på er å ha barn hjemme i hus😂 Da kan man liksom ikke dra noen steder på kvelden.

Ingen som hadde trodde jeg hadde “klart” å være hjemme en fredags kveld uten alkohol eller sosiale sammenkomster.

Det er ikke vanskelig å gå ute men det sosiale liv generelt er som oftest fester i helgene osv, dessverre. Spess for de som er single,  idk. Men klager heller ikke på det 🤷🏼‍♀️. Noen ganger er det faktisk fint å bare ta det helt piano også!

Jeg har altså jobbet helt frem til nå og styra med barna i hele dag. Derfor har jeg også vert litt M-A-I uten noe form for lyd før nå.

Bedre seint enn aldri or what nah, See u tomorrow bby 😘.

0 kommentarer

Siste innlegg