Ingen planer

Heisann.

I går blei jeg sittende i telefonsamtaler hele kvelden uten at det var planlagt, så fikk heller ikke lagt ut et bildedryss fra dagen. Men jeg fikk heller ikke tid til å se så mange episoder  med serie før jeg skulle legge meg, noe som tilsvarte at det ikke blei så veldig seint heller. Så i dag var det super enkelt å stå opp igjen,  herlig.

Dette er faktisk ganske rart å si , nettopp fordi jeg ikke selv helt kan huske sist jeg følte det sånn. Men i dag har jeg faktisk ingen spesielle planer for hele dagen og frem til i morgen. For uten om å jobbe og rydde kjøkkenet. Og tro meg, det kjøkkenet rydder jeg hveeer dag.. Dritt lei- Haha. Helt krise men sånn er livet også  noen ganger… Heeeelt fuckings krise 😆🙈

Neeeida…..!

Anyways. I dag er jeg også hjemme helt alene, noe som også er veldig merkelig. Huset virker ganske tomt men det er på en annen side også litt fint, koselig egentlig. Alle trenger vel litt alene tid engang i blant i guess ?

I dag har jeg lyst til å glam up faktisk og egentlig lage en ny YT film, det er så lenge siden nå 💕

 

0 kommentarer

Siste innlegg