Ingen kjære mor

Hei og god ettermiddag folkens! For tiden kan man kjenne at sommeren offisielt  er over  for her er det virkelig ingen kjære mor lengre! Morgen kvistene er kalde, ettermiddagene er kalde og kveldene er kalde. Nå er det vel sikkert bare snakk om tid før det virkelig begynner å daler ned med snø, her på Sunnmøre.

Den siste tiden… altså den siste uken har jeg virkelig begynt å kjenne på meg selv at andre ting i livet her, enn kjærlighet har begynt å oppta tiden min igjen. Dette syns jeg selv er vanvittig fint og ikke minst deilig, dere har vel sikkert merket det i bloggen min også. Nå har jeg liksom begynt å få tilbake ting jeg brenner for, ting som opptar meg og ikke minst begynt å engasjere meg i det som måtte skje på “utsiden” av kjærlighetsboblen .

Jeg føler jeg har mer å komme med og det er letter å være kreativ. Jeg har alltid vert en jente med mange tanker og sterke meninger og har nå i lengre periode følt meg litt “lost”, når jeg ikke har hatt noe engasjement eller interesse for ting og temaer rundt om lengre. Faktisk på ett tidspunkt har dette vert veldig vanskelig siden jeg på mange måter har følt jeg har mistet en stor rolle og ikke minst viktig rolle i og av meg selv i lengre tid. Og nettopp derfor blir jeg så utrolig glad og ikke minst engasjert når jeg ser og ikke minst skjønner at den delen av min personlighet fortsatt er gjemt bort ett sted “der inne”, og ikke helg glemt. Og nå er “hun” på vei ut igjen og det er bare så sinnsykt befriende!!

0 kommentarer

Siste innlegg