Informasjon til dere

Heisann søtinger! Jeg tenkte igrunn bare og stikke innom for å informere at det jeg poster på snap, instagram og FB storys ikke er samme innhold på de forskjellige plattformene. Jeg skjønner at mange kanskje får inntrykk av det siden jeg alltid poster blogg innleggene mine der, men det er faktisk det eneste jeg poster fast på alle mine private profiler.

Jeg prøver å variere med forskjellige bilder, innhold og videoer inn i mellom. Sånn at det skal være spennende, gøy og ikke minst hyggelig for dere som følger meg å klikker dere inn for å se updates. Grunnen til jeg selv prøver å ha litt mer variert innhold på de forskjellige plattformene er fordi jeg ser de aller fleste bloggere alltid re-poster de samme storyene sine over alt, noe jeg også selv syns er kjempe kjedelig å se på. #Gjesp! 

Jeg har blitt litt mer aktiv nå men tenker å bli mye flinkere til å legge ut ting fremover. Så for å ikke gå “glipp” av et viktig, morsomt eller meningsløst øyeblikk, anbefaler jeg deg at du sjekker alle mine storys fra nå av . 🙋🏼‍♀️ Aaaalt? 

0 kommentarer

Siste innlegg