Ikke spør meg hva som har skjedd

Det er lørdag og snøen daler ned vindu. Vi har fyrt i peisen og besten har begynt å støvsuge stua. I sofaen sitter jeg  godt plantet i en oversized hoodie med pledd på beina og en kald redbull i høyre handa.  

Den siste uka har jeg faktisk fått litt øynene opp for ski sporten. Jeg veit ikke hva det er og spør meg ikke om hva som har skjedd, men korona forandrer oss alle på hver sin måte. Ikke Sant? 😅

Jeg kjenner liksom hvor utrolig spennende det er når det nærmer seg mål. Og jeg kan virkelig kjenne gleden, stoltheten og klumpen som bygger seg opp i halden når Norge igjen og igjen vinner hver en eneste etappe! Men der igjen må jeg jo bare få påpeke at jeg er mye mer begeistret for kvinne sporten når det kommer til ski, enn hva jeg er for herrer. Herre ski er ikke i nærhet av like spennende som dame ski men nå er jeg jo også ganske feministisk av meg.

Herre ski er virkelig ikke i nærhet til å sammenlignes nå, som da Northug var med. Han er jo bare helt legende og gjorde hele ski VM mega interessant selv om det kun var han som vant.  🥳

0 kommentarer

Siste innlegg