Ikke som folk flest

Hei venner! Hvilke  dag er det i dag? Jo i dag er det søndag.. Den dagen vi alltid glemmer at butikkene er stengt på, lol.

I dag sov vi lenge og tok en passe sein frokost/lunsj. Isadora har hatt besøk av venner og vert på besøk. Hjemme har vi fått opp noen hyller i gangen for bedre sko-system. Noe jeg selv også er overlykkelig for! Endelig er det enkelt å holde gangen ryddig og i tillegg ser det mye bedre ut. Wooho! Etter hvert blir vi å pusse opp den også, det gleder jeg meg noe sinnsykt til. Det skal bli så bra, gled dere! Gangen vår blir ikke som alle andre ganger og nok igjen vil folk flest sikkert si vi er sprø, hahahaha!

Nå er det ikke mange dager igjen til kjæresten drar på jobb igjen og dritt er det. Denne fri perioden har gått mye fortere enn noen andre friperioder… EVER! Det er helt sykt og jeg kjenner jeg gruer meg skikkelig!

💔

0 kommentarer

Siste innlegg