Ikke så veldig begeistret

Heisann og god lørdag! For øyeblikket er jeg på besøk hvor vi skal til å lage noe god mat. I dag har Isadora hatt besøk av en venninne og jeg har egentlig bare surra rundt i huset. Føler egentlig ikke jeg har fått gjort noe viktig eller fornuftig, men det er vel det vi har helger til også noen ganger? 😆 

Det å komme hjem fra storbyen var litt merkelig siden kontrastene er så innmari store. Når jeg sier det så mener jeg så klart været. I Oslo var det hele 10 varmegrader med strålende sol og helt blå himmel. Og her var det snø på bakken allerede da jeg kom hjem, minus grader og det siste døgnet har det snødd ganske mye i tilegg.

I går var jeg invitert på en hjemme fest men såg ikke meldingen før kl var sånn midnatt, haha. Men tror helt ærlig jeg ikke hadde orket noe sprell, selv om det å bli invitert var ganske hyggelig da! 💯

Hjemme har nesten alt som består av blomster dødd helt ut den siste tiden. Jeg har sett de står der hver en eneste dag men har rett og slett ikke orker å “passe” på noe annet enn meg selv, isadora og katten. lol.

Tidligere har jeg ikke vert så veldig begeistret for roser eller blomster sånn generellt. Det har jo så klart vert veldig hyggelig før når jeg var yngre men satt liksom ikke like stor pris på det å få roser. Men roser er virkelig noe jeg har satt utrolig stor pris på det siste året. Jeg elsker roser men kjøper det jo aldri selv fordi jeg forbinder roser med masse kjærlighet, glede og en veldig stor betydning. Det å kjøpe buketter selv har liksom ingen betydning å det må jo bli veldig stusselig å se på i lengden eller hva? haha. Derfor blei jeg veldig glad for å motta denne rosebuketten her  💕

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg