Ikke så kult likevel….

Altså jeg veit ikke helt ass. Først så var jeg super gira på at alt skulle åpne igjen da det gjorde. Og første helgen ute på “byen” var igrunn ganske gøy. Spesielt fredagen når jeg hadde 3 venninner på besøk og vi herjet hjemme hos meg både på vors og nash. Ute livet var også veldig gøy men jeg har begynt å få så sinnsykt black out igjen. Tåler liksom så sinnsykt lite før det skjer også, noe jeg rett og slett ikke gidder noe mer heller! 

Lørdag var også veldig kult men da mye kulere på vors hos bestevenninna enn livet ute på puben generelt . Ute livet kunne liksom ikke toppe deg med fredagen ehat so ever! Lørdag var jeg igrunn bare sliten å sovna i baren en liten bikk, lol.

Men sånn som på lørdag som var, syns jeg ikke livet ute på “byen” var så kult likevel ass. Husker så klart ikke sp mye (sjokk-not). Men følte liksom ikke stemningen av det lille jeg husker. Var go hyggelig hjemme hos meg med vors men det å dra ut er faktisk ikke noe gøy lengre.

Jeg trodde liksom det skulle være så gøy i starten å se litt andre ansikter igjen.. Men hjelper ikke det når stemningen i seg selv er ganske tam? 😅

Forrige helg bestemte jeg meg for å ta det rolig på fredag. Men i helgen som kommer vurderer jeg faktisk ikke å stikke ut i det heiletatt ass…. Føler liksom ikke at jeg går glipp av noe og har faktisk blitt litt små lei av å herje også.

Derfor tenker jeg kanskje å bare ta det rolig med trene og sånn i stede. 🤟🏾 Får nesten bare se det litt ann, giiirl… IDK !

0 kommentarer

Siste innlegg