Ikke noe særlig

Hei snøengler! Hvordan er formen i det vinterkledde været? Er det ikke fantastisk?

I dag tidlig våknet jeg av meg selv skikkelig tidlig å klarte heller ikke sove mer. Kl 05:30 måtte jeg stå opp etter et tappert forsøk om å dra tilbake til drømmeland i over en time. Det tyrkiske badet vi tok i geiranger gjorde jammen meg susen altså! Vi visste jo at vi kom til å bli helt utslått dager etter men at det skulle være så utmattende hadde vi aldri trodd, lol! I hele går sov vi lenge og la oss også kjempe tidlig. Det er deilig å føle seg skikkelig uthvilt, det er ikke ofte.

Når kl bikket 7 vekket jeg de andre i huset til en god frokost på sengen. Videre dro vi opp til besten og besta for å lete etter kjelke i 08 tiden, så videre til skolen. Hvor gøy og ikke minst sprekt er ikke det av oss voksne da? Ikke bare hadde vi en kjelke men vi hadde to. Og ikke bare var det jeg og Isadora som dro på morgenkvisten men papi kjørte kjelke også. Herregud for en fantastisk familie vi er, skikkelig goals! 🤩 

I dag hadde vi planer om å grille pølser på bål ute i hagen i den idylliske vinter sønnen, men endte heller opp pizza og besøk av en skole venninne til Isadora. Koselig det også!

Vi spiste forresten den nye big one, syns ikke den var noe særlig.. Men det viser vel bildet også…?🤭

 

0 kommentarer

Siste innlegg