Ikke noe for meg..?

De siste dagene har virkelig vert hektiske. Vi har for øyeblikket besøk av sissy og den nyfødte gutten hennes og siden de ankom har dagene bare flydd forbi. Det er utrolig hyggelig og fint med et lite tante gull.

Barn er hyggelig og barn er flott men selv ser jeg aldri for meg det å starte helt på nytt nå. De som har lyst på stor familie må få lov til det. Så må vi som ikke er så super gira også ha lov til å bestemme selv å si nei uten at noen skal argumentere tilbake.

Vår lille tante gull er super søt og utrolig snill. Og snuppa har LENGE mast om å få en liten lille søster eller lille bror. Men det å få låne tante gull virker som en fin balanse for oss begge.

Hun har kommet frem til det samme som meg om at det er utrolig fint å låne, men det er også veldig fint å levere tilbake også. hehe 💕

Det å dele mamma er ikke så veldig populært likevel, lol. Og det er jeg også egentlig veldig tilfreds med. Vi klager ikke…

0 kommentarer

Siste innlegg