Ikke Morsomt!

Hallo alle sammen. Nå er det vel mange av dere som undres hvor vi drar på spontantur denne gangen og hvor lenge vi blir.

For øyeblikket har vi ankommet hytta på Midsund hvor vi planlegger å overnatte, før vi drar her ifra og videre til flyplassen i molde i morgen tidlig. Som dere sikkert ser står jeg med rosa farge i håret og er klar for å “fiffe” meg litt opp før turen. Hjemme er det dritt vær så nå krysser vi bare fingrene for bedre vær dit vi skal, selv om jeg tviler for dit vi skal er det meldt tordenvær haha… næææ… Ikke morsomt!

(Se jeg fant mumihuset)

Nå har jeg nettopp tatt sidene til kjæresten og klippet litt på toppen med det eneste vi hadde som er kjøkkensaks, hahahah! Selv skal jeg skylle fargen i håret før vi blir å busselalla for kvelden. Vi blogges mer i morgen tidlig, god natt.

😁

 

0 kommentarer

Siste innlegg