Ikke med det første

Hei venner! I dag ser jeg virkelig ut som et dass og formen har vert skikkelig daff. I natt sov jeg sikkert ikke mer enn en time sammenhengende og meg som menneske med lite søvn funker heller ikke! Jeg blir som et surt barn i 6 års trassen og tåler derfor svert lite også. I dag er jeg sliten, uopplagt og trøtt!

Som jeg tidligere har skrevet er det å ha en syk gammel hund ingenting å spøke med. I natt var den lille tassen vår så dårlig at selv jeg var redd for han skulle stryke med “anytime soon!”. I dag er jeg så langt i fra glam og har henta ut en “bring” genser av alle ting, bakerst i skapet. Hvor jeg har fått den fra aner jeg ikke for jeg har aldri jobbet for eller med bring i hele mitt liv? lol.

Nå har jeg fyrt i peisen og akkurat tatt noen biter fra et pizza stykke, men tanken på brownies er en tanke som ikke forlate hjernen med det første merker jeg.. Eller kanskje litt is hadde vert digg? Aner ikke.. Men jeg har lyst på noe digg som jeg kan spise på sengen, med tassen i fanget som trøst og titte på litt serie før legge tid.. 

0 kommentarer

Siste innlegg