Ikke inspirert

Ja altså jeg veit ikke hva det er men i dag føler jeg meg ikke inspirert i det heletatt!  Dagene er så sykt lite interessante og innholdsrike pga korona. Noe som gjør jobben  som skaper mye vanskeligere mår hodet er blankt.  Hvor er motivasjonen? kreativiteten osv? Man orker jo nesten ikke å tenke. 

Ikke kan jeg si at mangel på ordentlig søvnrytmen hjelper på heller. Klarte ikke engang å se tingene som sto rett fremfor meg eller vestsiden på butikken. Gikk liksom bare rundt å surret meningsløst frem og tilbake.

Minimalt med søvn har tærer skikkelig på de 2-3 siste ukene. Noe som gjør at jeg legger meg litt på dagen og våkner opp når det allerede har blitt mørkt igjen. Sykt stress! 🤦🏼‍♀️

Sånn som nå føler jeg meg jo egentlig ganske trøtt men tørr liksom ikke å legge meg i frykt for å våkne igjen kl 00. Da klare jeg ikke å sove mer og blir rastløs med 1000 tanker i hodet. 

Men jeg veit ikke… Det er liksom noe i huset her som “vekker” meg gjentatte ganger i løpet av natten også 😭👻.

 

0 kommentarer

Siste innlegg