Ikke greit

 Hei alle sammen!  i dag har jeg tenkt veldig mye på dere. Jeg har tenkt mye på om jeg bare skal ta dagen «fri» og hva jeg evnt skal skrive om. Det er faktisk sykt vanskelig å være kreativ når man ligger rett ut med feber.

Jeg har en del temaer som jeg har lyst å skrive om men simpeltent ikke orker fordi det er en hel del,  som tar mye tid. Dere får bare være litt tålmodige akkurat nå… Anyways…

Så mye TV som jeg har sett de siste 2 dagene har jeg ikke gjort siden .. ? Ja når? Altså film, TV og serie titting er noe jeg gjør sjeldent! I dag har jeg faktisk sett hele 2 forskjellige dokumentarer. 4 episoder om planeten og 3 episoder av “dark tourist”. I tillegg den nye Tarzan filmen. Sist nevnte skuffet meg veldig mye, den er det virkelig ikke verdt å se dere. Jeg er mer en fornøyd med tegnefilmen for å si det sånn. Den var faktisk helt vanvittig treig! som om hodet ikke var tregt nok i dag liksom.. Neida her skal vi få alle hjernecellene til å sovne med noe kjedelig underholdning i stede, lol. Ikke greit!

Nå er isadora på fotballtrening å skal trykke i meg en hjemmelaga burger. Jeg føler meg heldigvis litt bedre i dag i forhold til i går, men langt i fra frisk.

I morgen tidlig kl 05 ca drar papi på jobb i 2 uker, det gruer jeg meg faktisk noe helt sinnsykt til. Det blir skikkelig uvant å i tillegg føler jeg at jeg ikke får forberedt meg nok nå når jeg ikke er i mine fulle 5, viss dere skjønner?

 

0 kommentarer

Siste innlegg