Ikke fullt så hyggelig!

Hei søte venner! I skrivende stund har jeg akkurat sett den nye filmen Melificent på disney +. Selv om jeg syns at film nr 1 var hakket bedre syns jeg ikke nr 2 var så ille heller. Men sånn pleier det jo å være når det kommer til filmer,  at oppfølgere nesten alltid suger i forhold mener jeg.

I dag har jeg egentlig bare ligget i sengen med en sinnsykt hodepine fra den hjemmelaga vinen som jeg drakk i går kveld. Her blei det nemlig en spontan tur ut med venner kl 01. Noe som også egentlig var super hyggelig, men ikke fullt så hyggelig i dag. Lol!  Resten av kvelden i dag tror jeg at jeg bare blir å holde meg rolig. Det sa jeg jo ang kvelden i går også, men i dag så mener jeg det!

Ikke bare har jeg akkurat “ristet av meg” hodepinen fra i går. Men jeg har også ganske vonde knær med skrubbsår på.. Hvem klare noe sånt i lave sko egentlig? Herregud det er helt utrolig! 🙈

0 kommentarer

Siste innlegg