Ikke forberedt

Hei vakre mennesker! I går var vi på biltur litt rundt om kring her på  øyene og endte opp på runde av alle ting. Her såg vi ørne rede utrolig nærme noe jeg aldri har opplevd tidligere. Jeg har jo sett ørn og sånne ting før men aldri på så nært hold, jeg var “star strucked” hahahahaha, omg. Og selvfølgelig  hadde jeg lagt igjen kameraet i leiligheten også, gjett om det var nedtur eller? Men det er ikke akkurat uvanlig at spektakulære ting skjer når man minst venter det uten å være forberedt!

I dette sekund holder jeg på å pakke kofferten siden jeg skal ta fergen over til Ålesund, der skal jeg shoppe litt før jeg begynner å bevege meg videre hjemover. 

De to siste dagene her i Fosnavåg har vert ganske hygg med venner, alkohol, mat, sofa kos og enormt mye latter. Etter å bare vert hjemme i hele 4-5 mnd kjenner jeg at dette var noe jeg virkelig hadde bruk for nå,  selv om det nå skal bli veldig digg å komme hjem igjen også! 💯 ⛴

0 kommentarer

Siste innlegg