ikke så veldig glamorøs

Hei og beklager for et veldig seint blogginnlegg men i dag har jeg faktisk hatt skikkelig trøbbel med å laste inn siden. Har ikke peiling på hvorfor men det viktigste er vel at jeg er inne nå, ikke sant..?

som dere sikkert ser så er ikke dagen i dag så veldig glamourøs at det gjør noe, tvert i mot. Her sitter jeg med tidenes bleiking som er så sterk at jeg kan kjenne det svi i hele hodebunnen. Og i tillegg er den så sterk at jeg kjenner tendenser til hodepine. Wow.. ja da kan man virkelig begynne å lure på hvilke kjemikalier som egentlig finnes i bleking.

Dere tenker sikkert: «var det ikke du som skulle bleike håret ditt i forrige uke da?». ja, det er helt riktig. Men jeg har rett og slett ikke hatt tid og nå i dag driver jeg bare å forbereder masse greier til jeg skal reise om knappe 3 dager. Herregud så jeg gleder meg!!

Anyways.. det er mange av dere som spør hva jeg gjør når jeg blekker håret siden jeg alltid får det så lyst, etter jeg har hatt en mørk farge. Når jeg bleike håret setter jeg det alltid opp i en pose, da blir det varmere og får bedre effekt. Dere har sikkert lagt merke til at frisørene også gjør dette i salongen. Eller at de setter deg under en «varmelampe». Nå skjønner du sikkert også hvorfor. Jeg for min del har i dag bare tatt etterveksten og den måtte jeg ta hele 2 ganger med den sterkeste pakken som du får kjøpt i butikken.

se så fin jeg er i dag da…. fantastisk! 💥

0 kommentarer

Siste innlegg