ikke bare bare

          Hei alle mine blogg lesere! I skreivende stund ligger jeg på sengen å gjør unna noe jobb.  Mannen er på shopping mall for å finne minnekort til kameraet mitt og isadora er på kids klubb på noe språk greier som hun hadde veldig lyst til å sjekke ut.

I dag har vi diskutert mye om hva vi skal finne på. Solen skinner like mye som i går ( når værmeldingene egentlig har meldt lyn og torden) så det er liksom ikke sånn kjempe fristende å sitte på buss alt fra 2-4 timer en vei for å dra på utflukt når været er så deilig ute. Sel om det er noe jeg så absolutt hadde hatt kunne tenkt meg. Vi har spurt Babylon hva henne ønsker gjøre i dag, i stede for å «press» igjennom noe som vi voksne har lyst til. Det og bade ved bassenget er ganske avslappende og fint, men også sinnsykt «ensformig». ..

jeg og papi trenger noe mer med action og spenning, så vi tenker se hva vi får til av vannskuter tur eller fallskjerm på båt når isadora er på kids klubb i 15 tiden igjen.

I dag startet Vi dag 2 på svømmeskole og at isadora kan dra fra Croatia uten armringer i bassenget er det ingen tvil om!

Nå skal jeg sette meg litt ut på terrassen her å slappe litt av med noe kaldt i glasset og musikk. Det er nemlig ikke bare bare å være på badeferie altså <3

0 kommentarer

Siste innlegg