I skrivende stund..

Hei alle venner . Først og fremst vil jeg bare si hvor utrolig glad jeg er av å se hvor mange av dere som allerede har klikket seg innom bloggen min i dag, det er vanvittig gøy!

Siden jeg og Isadora nå er hjemme alene gjorde vi en avtale allerede tidligere i uken at i helgen skulle vi finne på noe gøy! Jeg foreslo om vi ikke skulle gå oss en tur til sentrum, om det var bra vær for å spise på restaurant, handle inn litt mat, handle inn lørdagsgodt og hente posten siden vi ikke har fått gjort det på en heil uke.

I dag når vi våknet kledde vi oss om for å spasere oss en tur nedover.  På veien hadde vi med oss høyttaler som spilte våre favorittlåter, i mens vi “nappet” gladelig med oss noen epler på veien dit. I sentrum var vi først innom lekebutikken, der etter sienna for å spise, før vi til slutt dro innom Europris og rema for å hente posten.

ATM sitter jeg på studio og er ganske klar for å jobbe. I dag føler jeg meg litt mer i det kreative hjørnet og er egentlig litt giret på å gjøre en sminke look enten til Insta eller YT, hva syns du?

☺️

0 kommentarer

Siste innlegg