I need a boyfriend!!

Hei søtsaker! Hva skjer? Er alle klar for en ny helg eller?

Selv sitter jeg hjemme hos en kompis hvor jeg plutselig fant ut at kl nesten er 00z omg, tiden har gått så fort siden jeg kom!! Jeg merker det er veldig fint å ha besten og besta dag på fredager egentlig, i stede for på en uke dag. Siden det er i helgene de fleste liksom er sosiale.

I ukene sitter jeg jo som tidligere nevnt alene hjemme uansett. Og besten og besta dag brukt vi å ha på på onsdager.

Da var det ekstra kjedelig ass, det må jeg få si! Ingen å snakke med, ingen og være sammen med og heller ingen å si god natt til. For uten om over massanger eller telefon .  Haha livet mitt er syyykt ensomt til tider ass hahahahahahaaah!

#dør #Need-A-Boyfriend #I-Dont-ThinkSo! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣😇

0 kommentarer

Siste innlegg