I morgen skal jeg piske kjæresten

Hei lesere! I skrivende stund sitter jeg i sengen å vente på at kjæresten skal komme hjem fra et kurs i Kr. sund. Aaah.. Det skal jammen meg bli godt å få han hjem nå, jeg kjenner jeg svaner han skikkelig og  i tillegg har formen min blitt mye bedre. Jeg er glad for at jeg valgte å bli hjemme da han dro så jeg fikk tid til å slappe av og ta det helt med ro en stund.

I dag har jeg og Isadora hatt en skikkelig mor og datter dag, det var utrolig fint! Vi har flettet håret hennes med blå hair exstentions som jeg fant langt bak i ett skap. Nå gleder hun seg til å komme på skolen i morgen for å vise frem de fine flettene til skolekameratene sine. Vi har bygget så vanvittig mye lego at vi trenger ikke bygge mer på et halvt år frem i tid sikkert, haha! Og besta har vert så ufattelig snill å bakt pølse/ost og skinke horn som vi ønsket. Aaaah…. For en kvinne! Vi elsker deg besta!

Anyways… Nå tenkte jeg videre utover kvelden å glatte ut håret så det blir rett og fint de neste kommende dager. Etterfulgt av bloggerne på tv2 sumo💕

I morgen har jeg virkelig planer om å piske kjæresten på trening… Det syns jeg han fortjener!! Tror ikke den pensjonist-ræva der har vert på treningssenteret på over en mnd nå. Der er helt forferdelig, faen meg ikke holdbart litt engang!!! Hahahahah.

0 kommentarer

Siste innlegg