I morgen blir en bra dag!

Heisann! I dag glemte jeg faktisk at jeg hadde barn hahaha! Isadora kom hjem etter skolen kl 12. Vi bada litt og koste oss med burger før hun videre dro på besøk rundt 15:30 tiden. 

Som regel er det mye liv og røre rundt huset her til en hver tid, fullt av barn. Men i dag? Nesten helt stille.. Hadde jo så klart ett par stykker som kom å spurte etter Isadora men ellers var jeg egentlig ganske alene.

Utrolig merkelig.. Jeg plasket litt selv rundt i bassenget i min rosa flamingo, hørte på musikk og slikket sol som bare pokker en ganske god stund.

Egentlig så trives jeg ganske dårlig i eget selskap og blir sinnsykt rastløs i kropp og sinn. Jeg liker fart, spenning, eventyr og en god dose av nye og spennende inntrykk. For ikke å snakke om alt som er spontant!

Derfor begynte jeg å planlegge noe sosialt med venner på kvelden. Helt til det plutselig gikk opp for meg at jeg faktisk ikke hadde barnevakt, hun var jo bare på besøk. Hahahha! Jeg følte meg altså så alene på dagen at jeg glemte jo at hun skulle komme hjem.

Nå er det også en stund siden hun har hatt “besten og besta dag” siden de nå pusser opp i hjemmet. Og vi leker så utrolig mye ute i det flotte været nå. Isadora har selv blitt så stor at vi voksne nesten små “krangler” om tid sammen med henne, hun har så mange gode venner. Når hun først nå er borte har jeg  liksom ingen lengre, Ikke engang bikkja!! Det er en stor overgang om jeg kan si det selv ass…

 Til vanlig når isadora først er borte er hun også på overnatting til dagen etter. Veldig spesiellt og ikke ha noen barn som hyler, skriker, prater eller ler når det er det jeg har blitt vandt til-hver dag hele uka.

Vanligvis igjennom uken bruker vi jo å ha hagen “full” av aktiviter og selv er jeg omringet av “minions”. Jeg er helt sikker på at det var like merkelig for naboen som for meg og ikke se et eneste barn ut på pleneni dag😆.

Det var deilig å slappe av de første 30 minuttene.. Eller visste jeg ikke hva jeg skulle finne på og prøvde derfor å jobbe litt ekstra. Men man blir jo litt lei sv å stirre i telefonen og pcn time etter time, dag inn og dag ut. For ikke å snakke om stiv nakke, omg!

Jeg er veldig der hvor jeg ikke orker å bruke det elektroniske når jeg egenrlig ikke “må” og er ferdig for dagen. Da liker jeg å bare legge det fullstending vekk. Det er også derfor jeg ikke har blogger før nå, jeg har på en måte utsatt det med vilje fordi jeg heller ville slikke sol. haha! #sorrynotsorry

Når jenten kom tilbake sa jeg jo så klart ja til overnatting. Jeg fikk “kjørt” meg litt ut mot kvelden for å si det sånn ja. Nå sover de så søtt på rommet og jeg ligger helt skutt i sengen. 

I morgen blir en bra dag for jeg har allerede lagt planer 😍

 

Natta!

 

0 kommentarer

Siste innlegg