I juli skal jeg

Hei å hoppe alle sammen! Tenk at nå er det snart ferie på alle mann og mange av dere har sikkert lagt planer allerede. Nå er vi snart ferdig med juni, jeg for min del har en stund allerede sett frem til 3 store «happeninger».

USA: iiik… dette er skummelt dere men samtidig utrolig spennende, jeg tror jeg dør. Denne turen er ikke så forferdelig lenge til heller. Hvor jeg skal og hva jeg skal sier jeg ikke noe mer om nå. dere får nesten bare følge med 🎬

Konsert: Dere vil ikke tro det, men jeg skal faktisk på metallica konsert. Haha.. Denne type musikken er så langt ifra min sjanger som over hodet mulig. Og det er akkurat det som gjør det så utrolig spennende og gøy! Vi drar til Trondheim nest siste helgen i juli, jeg må vel snart begynne å se på nett etter noe «passende» rock’n roll antrekk, haha. 🎤

Festival: for førstegang i hele mitt liv skal jeg selv dra på den beryktede Malakoff festivalen som  alle her på Sunnmøre skryter så extrem mye av! Ikke aner jeg hva jeg går til, men at jeg har enormt høye forventninger er det absolutt ingen tvil om. Det som er så utrolig kult med denne festivalen er jo at I år har de fått «podtown», hvor kult er ikke det?? For dere som aldri har hørt eller veit hva dette er så er det rett og slett en finere måte å bo på når man er på festival. Med dusj, disco lys, speil, musikk, dobbeltseng og lærret. Herreguuuud for en flott og ikke minst luxeriøs måte å campe på!

Gleder meg 🎭

2 kommentarer

Siste innlegg