I hytten og styrten på første skoledag

jeg tenkte å dele noen bilder med dere fra første skoledag med Isadora.

Da vi kom på skoleplassen blei vi møtt både fra lærerene og rektor. Her blei alle barna ropt opp og fordelt på hvert sitt klasserom. Første skole del gikk til samling med sang, historie og div. Før vi dro videre ut for å leke og ta klasse bilde. Der etter hjem med noen oppgaver og morsomme lekser.

Som jeg også tidligere har nevnt syns jeg det er litt vanskelig å ta bilder hvor det er en drøss med andre barn til stede med tanke på at der er foreldre som ikke ønsker å ha barna deres ute på nett. Det skjønner jeg, men jeg er heller ikke så veldig interessert i å “piss them off”. Med at de skal gå rundt å føle seg “ukomfortable” der jeg går å knipser i hytten å styrten!

😆

0 kommentarer

Siste innlegg