I dag prøver jeg noe nytt

Heisann søtsaker! Har vi det bra om dagen eller? Det har jeg🤗.

Solen skinner, fuglene kvitrer og jeg har blitt brunere enn hva jeg har vert på over et år nå sikkert. I går kjøpte jeg meg hvite nye sandaler å ofte dagdrømmer jeg om tanning-olj og kritt hvite strender!!

I går var det hele 28 grader og jeg har også hørt at været skal bli enda bedre. Omg.. Det er jo bare helt konge! Men spørsmålet mitt til dere solbrente nordmennene er: Overlever “vi” det da??!

Jeg må iallfall begynne å snu meg på magen siden jeg nå begynner å se ut som “vanilje på ryggen og sjokolade “ hele veien forran! Sandalene er vel ikke akkurat de peneste på jord men de er sinnsykt behagelige og ikke minst utrolig lette å “stige i”. Noe som var målet med hele handelen egentlig.

I dag tenkte jeg at å gjøre noe litt mer uten om det vanlige for min del og det er å blogge litt tidlig på dagen, da slipper jeg å ha det hengendes over meg i slutten mot kvelden. Det bruker å bli litt stress, spesielt om jeg skal klare å få ut hele to innlegg i løpe av dagen.

Nå har jeg akkurat satt meg ut på verandaen og her har jeg tenkt til å sitte i flere timer igjen! I natt drømte jeg om en deilig brokkoli- salat med bacon.. Mmmm! Så random men herregud så nydelig også.

Ønsker alle dere flotte mennesker en super fin dag enn så lenge, kos dere!

0 kommentarer

Siste innlegg