I dag må du følge med!

Hei og god ettermiddag alle følgere! Sola skinne og i dag er det en dag bra, ikke sant?

For øyeblikket sikker jeg i stua å jobber. I dag er jeg ferdig sminket men jeg har ikke trent, jeg er støl. Så støl at jeg sliter med å få hendene over hodet liksom. Jeg tror kanskje jeg pushet kroppen litt i det meste laget i går da det var så mange mennesker der, så i dag hadde jeg tenkt å ta en pause. Men likevel vurderer jeg å ta en tur i kveld om jeg ikke blir å ta med Isadora i skogen i stede, det har hun spurt om en stund.

I dag sov jeg lenge. Helt frem til kl 11:30, det har jeg ikke gjort på en evighet og i tillegg sov jeg alene siden Isadora var hos besten og besta på overnatting. Jeg kjenner jeg savner henne skikkelig allerede og kan ikke vente til hun kommer hjem fra skolen! I natt var jeg oppe til kl 03 for å bli 💯 ferdig med YT filmen, som  publiseres kl 22:30 i dag. Så da må du huske å stille klokken for dette blir utrolig gøy!

0 kommentarer

Siste innlegg