I dag har vi..

I dag har vi hatt en veldig fin dag her på Vågå. En plass jeg nå har skrevet feil i hele to dager. Skrives Vågå og ikke “voggo”, Haha.. Det er litt flaut da men jeg over lever den også da.

Barna har vert ute å laget snø engel siden det er litt små snø her, men Iskaldt!! Vi har vert en tur inn til sentrum og sett oss rundt siden hytten vi bor på ligger langt opp i fjellet med skisenteret. Vi har grillet i peisen istedet  for ute siden barna heller ville det. Vi har tegnet, sett på tv, spillet spill, spist godteri og nå skal vi drikke litt varm kakao med pisket krem.

I kveld skal vi bake som planlagt i går. Barna skal spise pannekake og vi voksne biff… Mmmmmm.. Himmelsk! Det gleder jeg meg til.

I morgen er det hjemreise og farsdag. Da skal vi en liten tur til besten og besta før jeg og kjæresten blir å dra videre på voksen tur 🤗

0 kommentarer

Siste innlegg