I dag har jeg skulket

Hei alle sammen, i skrivende stund sitter jeg godt planeter på studio og tenkte jeg skulle begynne å jobbe snart. For tiden har vi en hund som går på både hjerte medisin og vanndrivende siden han er veldig dårlig, noe som også da gjør at vi her hjemmet er mye oppe på nattestid. Derfor er jeg også ofte trøtt, for dere som kanskje reagerer på nettopp dette. Vi sover lite og er ofte oppe om natten, det har blitt så ekstremt at det faktisk er mye mer “krevende” å ha en senior hund i hus enn en 6 åring på kveldstid.

I dag har vi bare slappet av etter at vi sendte Isadora på skole og kost oss i hverandres selskap, før kjæresten blir å dra på jobb igjen i morgen tidlig. Vi har begge skulket trening, jeg har droppet ut av jobb frem til nå og Isadora har dratt på fotballtrening. Jeg skal jobbbe og jeg skal trene i dag. Men jeg må bare finne litt tid i kveld før jeg legger meg tror jeg. Oppdatering på hvordan treningen går har jeg tenkt til å ta i en senere anledning siden jeg veit det er mange som vil ha en update på det.

💪🏾

0 kommentarer

Siste innlegg