En hjelpende hånd

Hei og god fredags ettermiddag!  Har alle sovet  godt i natt eller? Jeg hadde endelig klart å snu døgnet natt til i går. Men klarte jammen å holde meg selv våken (unødvendig) helt frem til kl 03, natt til i dag… Altså snakker vi joke eller??! 🤦🏼‍♀️I skrivende stund er jeg akkurat ferdig å hjelpe mamma  med å vaske ut en familie leilighet, noe jeg hadde sagt ja til litt tidligere i uka. Så nå har jeg altså stått bøyd rett opp og ned med vasketua i handa. Det var heldigvis ikke så mye så det tok derfor heller  ikke en evighet… Eller?I dag har jeg egentlig ikke så veldig mange spennendes planer. Ikke skal jeg ut fordi jeg skal opp uber tidlig lørdags morgen . Og Snuppa mi blir heller ikke hjemme siden vi har byttet besten og besta dag,  fra onsdager til fredager i stedet. Der passer oss alle mye bedre sånn akkurat nå. 

Med andre ord burde jeg finne på noe kreativt å gjøre i kveld så jeg ikke blir sittende og kjede meg halvt ihjel! 🙈 

Kanskje jeg skal gjøre ferdig gjesterommet oppe som jeg startet med å male i sommer? Det er som tidligere nevnt ikke mer enn kanskje 1 vegg til sammen som gjenstår. Og i tillegg da så er det skråtak. Eneste grunnen til det tar så sykt lang tid er fordi jeg ma ha opp til 4 strøk for at treverket under ikke skal skinne i gjennom… Gjesp…. Kjedelig! 😆

0 kommentarer

Siste innlegg