Hvordan har jeg hatt det den siste uka?

Negler: Helt siden jeg var liten og frem til i fjor har jeg vert en neglebiter, non stop. Dette forandret seg i fjor og jeg har heller ikke spiste neglene siden… Frem til i går og har fortsatt med dette i dag. Nå har jeg spist de så ille at jeg har begynt å blø, omg så unødvendig!  Dette er skikkelig ille, vondt og heller ikke så veldig pent på bilder eller filmer for å si det sånn, nå ser fingrene mine ut som noen tykke, avkappede pølsefingre. Herregud så jeg angrer!

Jeg har også hørt at man spiser negler når man ikke har det bra eller trives. Og det kan sikkert stemme for nå har det jo skjedd ganske mye i livet mitt den siste tiden. Men er det noe jeg absolutt nekter å fortsette livet som, så er det nettopp det å være en negle biter. Dette er noe jeg ønsker å forandre på så jeg kan se fin ut på bilder igjen. Lol. 

Senga: I forte uke hadde jeg igrunn planer om å skifte på sengen hver gang jeg var ferdig i dusjen men endte aldri med å gjøre det fordi jeg var så trøtt og sliten på slutten av dagen. Ikke liker jeg å legge meg i ny vasket sengesett om jeg ikke har fjernet alt av hår som skal bort på kroppen heller.

Derfor har jeg kanskje drøyer å bytte om på sengen en uke til. Men i dag der i mot.. I dag skal det av og jeg kan nesten ikke vente.

Døgnrytmen: Ikke bare fikk jeg helt fucked døgnrytme igjen etter at jeg fant hunden min død på stuegulvet. Men jeg har også slitt mye med å sovne på kveldene. Selv om jeg legger bort telefonen eller er trøtt så får jeg fortsatt ikke sove når jeg skal. Jeg blir bare liggende i sengen å tenke på tusen ting hele tiden i mens jeg stirrer i taket og blir oppgitt over meg selv.

Ikke bare har døgnrytmen min vert et stort problem, men jeg har heller ikke klart å stå opp like tidlig som jeg har ønsket hver dag. 

Humøret: Er det noe som har vinget mer enn huskestativet til Isadora så er det humøret! Noen dager har så klart vert bedre enn andre men jeg tror humøret kommer av forskjellige ting i tillegg til mangel på søvn ofc. 

MotivasjonIkke bare har motivasjonen noen ganger vert ganske tiltaksløs men jeg har også hatt dager hvor jeg ikke har orket å gjøre en eneste ting. Enn å bare ligge i sengen og gjøre nødvendige ting som kreves når man er mor. Fu veit? Lekser, lage mat og hjelpe til med det som trengs. Ellers har jeg bare ligget i sengen i mens henne har vert på besøk eller ute med venner.

Men kå kjenner jeg at energien sank veldig av all klagingen og det negative jeg sitter å skrive, lol. Så la meg bare stopp her så det ikke påvirker humøret resten av kvelden eller dagen i morgen. Nå har jeg det sånn midt på 3 for uten om at jeg er kjempe trøtt ogsavner Casanova utrolig mye! 🥺🦁

 

Ønsker dere en amazing kveld videre, dere flotte mennesker 💕

 

0 kommentarer

Siste innlegg