Hvem gjør sånt?

Hei og god lillelørdag alle mann! I dag skinner solen og jeg har sikkert ikke sovet mer enn 1 og 1/2 til to timer i natt.. Wæææ! Herreguuud så innmari synd jeg syns i meg selv nå, haha. 

Dere skal jammen meg vite hvor glad jeg er for at jeg rydda mesteparten av huset i går kveld, for i morgen får jeg faktisk besøk. Det eneste som gjenstår nå er å moppe over gulvene i tillegg til litt bretting av noen klær.Hva jeg styra med i natt vil jeg ikke snakke om engang, fordi det er så teit. Hvem i huleste står opp av sengen etter at man har lagt seg for så begynne å prøve halve klesskapet sitt?? Omg.. Dette blir jo bare verre å verre, si! 😆

Den siste tiden har jeg fått litt spørsmål om når jeg neste Yt film kommer.. Og jeg har faktisk filmet litt her og der for å skaffe litt innhold. Så kanskje jeg får til en liten filmsnutt i neste uke? Hadde ikke det vert gøy? 

Og ja forresten i natt kl 00 fannt jeg også ut at jeg skulle ta meg ett varmt bad.. Herregud hvem gjør noe sånt når man egentlig skal sove? OMG!

 

0 kommentarer

Siste innlegg