Hva tenker dere?

Nå nærmer det seg snart jul og her hjemme har vi klødd i fingrene helt  siden 1 November! I fjor var vi ganske tidlig ute med å pynte, i tillegg hadde vi pynten fremme helt til februar. Unormalt lenge spør du meg men det har aldri vert så hyggelig som i fjor heller.

Julen må være den mest magiske tiden i løpe av hele året, kommer fra en som selv foretrekker sommeren best.

I mange år har jeg vert ganske dårlig til å pynte men har også følt på stresset me å ta frem og rydde vekk all julepynt for KUN en kort periode!

Visste dere forresten at akkurat i dag for ett år siden hadde vi over en halv meter med snø her hjemme? Helt sykt men også veldig digg at vinteren til neste år mest sannsynligvis ikke blir så lang. Mtp at det er helt bart nå og pluss grader.

Det er ok med snø litt før jul, julaften og frem til nyttår. Men lenger enn det er ikke nødvendig.

Hadde ikke tenkt å pynte før 1 desember men blir mest sannsynlig å pynte hele huset på fredag. Det er vel innenfor  siden det både er julemesse og julegrantenning allerede i helgen, syns du ikke det da?

Jule gaver pleier jeg alltid å være ganske seint ute med, typ 20 desember. Drit flaut men også helt sant 🙈.  I år skal bestevenn ha pakke kalender så jeg må vel snart starte med den.

Jeg ser det er flere som allerede har pyntet i år men ikke på nærhet like mange som i fjor. I fjor var det jo korona men den pandemien eksisterer jo i år også.

Hva tenker dere om julen da egentlig? Tror dere landet kommer til å stenge helt ned i år? Jeg kan jo si vi er på god vei mot den retningen allerede da…..

0 kommentarer

Siste innlegg