Hva skjedde med å vere naturlig?

 

I natt hadde jeg en SYKT bizzar drøm hvor jeg liksom lå på opperasjonsbenken ferdig fettsugd av alle ting?

Vel.. “Sånne” type drømmer har jeg virkelig aldri hatt før og jeg kan helt ærlig selv  si jeg syns det var veldig spesiellt!

Greit jeg liksom har veid meg  konstant i en uke nå men det trenger da virkelig ikke å forfølge meg når jeg ligger i hvile modus også??

Tror dog at sosiale medier (spesiellt) instagram fucker med hodet til oss “dødelige”. For på insta florerer det med jenter som virkelig er opperert og stappet fra topp til tå. Hva skjedde med det å vere naturlig, sunn og aktiv egentlig? 

Jenter som faktisk har opperert seg vil nok si at den eneste grunnen til vi som ikke har kan sitte å si sånne ting er fordi vi faktisk har lyst til å vere sånn selv, er misunnelige +++. Ja gudene må jo vite.

Når sannheten egentlig er at hvem som helt faktisk kan opperere seg, selv om noen kanskje må spare penger litt lengre enn andre osv. 

Poenget mitt er at ikke alle trenger å like det samme og heller ikke alle har like verdier. Selv om opperasjon kanskje er den “letteste” måten å komme i form på,  så finnes det faktisk mennesker som liker å kjenne at kroppen blir brukt. Noen trenger en utfordring og det å kunne presse seg selv er også sykt sunnt når det kommer til mental helde og egen mestringsfølelse.

Det å vite at man har et viss utseend  fordi man selv har gått inn for å oppnå det er jo det aller beste. Da kan man virkelig være stolt når komplimentene strømmer inn.

Selv veit jeg hvor utrolig digg og ikke minst smigrende det er med komplimenter som “wooow!! Du holder deg sykt bra” eller “Du ser så sykt bra ut”. Når jeg veit med meg selv at jeg verken er opperert fra topp til tå og har heller ikke fyllt en eneste sprøyte i ansiktet for å få en “ungdommelig look”. Når jeg nå selv har passert 30!!

Hele livet får man jo  alltid høre “bare vent til du blir 30, da går det nedover. Og alle har liksom alltid så sykt tabu for det runde tallet. Til og med egne venner, for uten om meg selv, jeg har aldri sett så bra ut jeg! Og jeg blir fortsatt sjekket for legg på matbutikken, polet og utesteder. 

Husker liksom godt bare for noen år siden (allerede i fjor). Da kunne jeg ta en liten hvit løy å si jeg var 22. Det kan jeg fortsatt viss jeg har lyst for det er ingen som tror jeg er så mye eldre enn det uansett. 

Men etter at jeg har nådd det runde tallet sier jeg med stolthet at jeg er faktisk 30! Bare det å se reaksjonen på hvor overrasket mennesket blir er noe jeg lever lenge på. Da koser jeg meg aller mest, spesiellt fordi jeg veit at alt er naturlig😎

0 kommentarer

Siste innlegg