Hva skjedde i dag folkens??

Herlighet så utrolig mye snø som har kommet i løpe av natten og timene i dag. Da jeg sto opp i 10 tiden var det helt hvitt over alt, kjempe fint!Så hva skjedde i dag da folkens? Jo jeg droppa Ålesund men de andre dro likevel, de skulle bytte gaver osv. Selv kan jeg egentlig ikke tenke meg hvor mange mennesker som sikkert var på senteret i dag og det er nesten som jeg føler meg litt “heldig” som ikke dro likevel, haha!

Hjemme har jeg bare jobbet, ryddet litt, svart på noen viktige DM, hatt besøk og bleket tennene. Det var faen meg på tide dere… Er det noe jeg virkelig savner så er det akkurat det å ha perfekte hvite tenner, det er sååå fin! Mange mener vel jeg allerede har hvite nok tenner fra før, men tenner kan virkelig aldri bli for hvite folkens… Just saying 🗣Sånn akkurat for øyeblikket sitter jeg i samtale hvor vi vurderer å booke oss inn på hotell i Ålesund i morgen for kveldens festligheter. Det hadde faktisk vert gøy og Ålesund er heller ikke så langt unna, slipper fly liksom…✈️

(Ja jeg ser litt sliten og trøtt ut men har som sakt sove lite. FUCK så redd jeg er for at dette skal få meg til å eldres skikkelig resten av året!) 

Da er det lurt å farge håret rosa som komposisjon for det gamle ansiktet.. Ser i det minste ung ut bak fra og på avstand da, hahaha!

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg