Hva 2020 har lært meg

At jeg ikke skal ha kjærest noen gang igjen, ever ! hahahhaahahahhahahaha.

Hvorfor jeg ler er fordi gutter er patetiske. Og jeg er bare så syykt  lei og metta av det motsatte kjønn nå. Det har jeg også vert en god stund, jeg har også vert sykt tålmodig Oppmerksomheten er fin den, men ikke noe mer enn det. 

Jeg er liksom ikke litt interessert engang. Og jeg tror jeg faktisk aldri kommer til å ville gi så mye av meg selv til noe, noen sinne heller. Det er så sykt stress med gutter og det å alltid måtte ta “hensyn” til noen andre er ikke noe jeg er interessert i nå.

Syns liksom at gutter er like interessant  som søppelbøtta på kjøkkenet, Altså -not at all 💁🏼‍♀️

Det ironiske her er jo at jeg egentlig alltid har vert en skikkelig forholds jente. Og jeg har liksom alltid vert i forhold, skikkelig lange forhold også. Men den forholds jenta har blitt skikkelig ødelagt opp til flere ganger.

Så nå…..?

Nei nå har ikke lyst på noe eller noen og det kommer heller ikke til å forandre seg på maaange år. Trives igrunn best alene jeg. Har jeg vert singel i 7 år kan jeg like så godt vær singel i 7 til. I don’t care 💁🏼‍♀️

 bye 👋🏾

0 kommentarer

Siste innlegg