Hurra det er Lillejulaften

OMG dere! Tenk at det nå i dag allerede er lillejulaften og det snør ute!

i går kom jeg meg sånn “passe langt” med rommet til snuppa mi. Hvor jeg til slutt fikk tømt rommet, malt alle veggene som skulle males og blei nesten ferdig med alle listene før jeg ga meg for kvelden.

Det eneste jeg ikke fikk gjort ferdig som jeg må fortsette på i dag er gulvet, sette opp den nye sengen og innrede ting på rommet. Jeg har så mange planer og hadde jo tenkt til å starte tidlig i dag,  men var så utrolig trøtt i siden jeg holdte på hele kvelden i går.

For øyeblikket sitter vi hjemme hos besten og besta hvor vi nå skal overnatte her i noen dager. Sissy og mannen hennes er også på tur fra byen for jule kos og jule middag. 

Her hjemme har vi gått i pysjen i hele dag og har heller ikke planer om å skifte før i morgen. Jeg føler liksom at lillejulaften er dagen hvor vi bare skal slapper av, se på tv, spiser god mat, godteri og noe flott i glasset.  

Jeg må også pakke inn noen gaver når jeg tenker meg om. Og nå må jeg stikke fordi jeg skal hjelpe besta med middagen. Vi snakkes mer etterpå da. Kos dere så lenge 💕

0 kommentarer

Siste innlegg