Humor er det jeg kan best

Hei dere! Jeg satt egentlig å blogget men så blei jeg helt oppslukt i tik tok og plutselig hadde det gått hele 45 minutter, omg.Uansett.. I morgen er det første skoledag siden korona gjorde sin ankomst og vi er alle veldig lykkelig i dette herskapshuset her, lol.

I morgen skal jeg og Isadora gå til skolen også skal jeg gå hjem igjen for litt trim. Dette er noe jeg vil starte med fast! Etterpå skal jeg dusje, jobbe, rydde hjemme å få tilbake hverdagen på ordentlig. Noe både jeg og Isadora gleder oss noe helt sykt til, selv om vi begge er enige om at vi kommer til å savne hverandre kjempe masse når hun er borte.

Nå er alle leksene gjort unna, sekken er pakket og klar så nå kan dagen i morgen bare komme,  vi er klare! I dag har vi kost oss masse med grilling hvor vi har vert på middag. Jeg har klippet besta, jobbet og rukket to blogginnlegg + 2 nye til tok videoen. Den andre kommer i morgen. 

Tik tok filmen jeg la ut i dag er vel kanskje den mest populære filmen min hittil. Som er mest sett på kortest tid men ikke flest likes da. Jeg har også fått mange supre tilbake meldinger, derfor blir jeg å gjøre litt mer humor også fremover i tid.. Altså.. Det jeg er best på hahahahhah!

Vi snakkes ☺️💥

0 kommentarer

Siste innlegg