Hot mess

Hei bestevenner! I fag har jeg virkelig ikke gjort noe annet enn å ligge som en slapp fis i sengen. 

Kvelden i går var fantastisk den selv om dagen etter alltid har sin bakside. Nemlig fyllesyke 🤦🏼‍♀️ Husker jeg mye fra i går? Men tror jeg bare har glemt slutten av kvelden da.. IDK men ikke er det så veldig viktig heller.

Her hat det vert  liv og røre igjen med huset fullt av barn. Kjempe hyggelig for isadora sin del, men heller litt bråkete for meg. Haha. Men byggetid er det. Jeg har bare laga mat og dett på serie. Hodet snurrer fortsatt å øynene svir nettopp fordi jeg nok engang la meg med linsene i. 

I går var det utrolig hyggelig å se igjen så mange mennesker. Og selv om jeg var ganske nærvær før jeg dro hjemme i fra så var det utrolig fint å få høre at så mange hadde savnet meg. 💕 Og nå har jeg kyst til å gråte bare av tanken.. haha i am a hot mess i guess 🤷🏼‍♀️

0 kommentarer

Siste innlegg