Hønefoss Dag 1

Heisann! Nå er det nok med late dager for mi del og tenkte derfor poste alle de 6 dagene jeg var i Oslo fremover.

Jeg har tenkt litt på om jeg skulle lage YT video for hver enkelt dag hvor jeg liksom fortalte om ting istede for å skrive, men har enda ikke bestemt meg så det blir nok sikkert en god blanding. Eller bare en av delene,  vi får se… 😛

Anyways.. På utreise dagen starta jo alt helt på trynet som jeg også da fortalte om. Rakk ikke det første flyet, hadde døgnet i nesten 48 timer, måtte spørre en bekjent som jobba på flyplassen om å få bli med hjem på soffan i menst jeg venta på neste fly og fikk ombooket om billettene. Hahah LOL… Hvem er det som gjør sånne ting?!

Oh loard…. But Anyways…

Når jeg var fremme på Gardermoen venta jeg heldigvis ikke mer enn 1 time på “askeladd-bussen” fra flyplassen til Hønefoss, det gikk jo ganske fort. Men herregud jeg var jo like trøtt som en gyngehest! Hønefoss bor en av bestevennene Camilla som også nå er høygravid, hvor koslig er ikke det? Gratulere! 💕🥳 Mange av dere husker vel kanskje Camilla fra alle de ville snapchat festene vi har postet på mystory igjennom tiden. Alle de katastrofale turene til oslo og gudene må jo vite alt vi har holdt på med de siste åra, EPIC!  hahaha! Good times that’s 4 sure🗣💯

Da jeg endelig kom frem var det allerede begynt å bli kveld så vi dro derfor videre på salt og pepper, sushi for å spise litt god mat og drikke. Salt og pepper er helt sinnsyke på sushien sin så det er absolutt å anbefale. Når jeg var på reisefot var det å spise sushi til de fleste måltid noe jeg var super innstillt på, siden vi ikke har sånnt på bondelandet. For la oss vær ærlig, på my story spiste jeg jo ikke noe annet.

0 kommentarer

Siste innlegg