Herreguuud så DUM jeg er!!

Et innlegg skrevet i går kveld kl 04:00 og lå våken helt frem til kl 07:00!

Ja altså.. Hvor skal jeg starte?? overskriften taler for seg selv, mye!! For det første kan jeg jo trøste meg selv med at det å ikke dra til Oslo i dag på 07 flyet (altså bare om noen timer), var så absolutt det beste valget jeg har tatt så langt i 2020. Fint å ikke starte året med å fucke det opp allerede da, ikke sant vel? 😎 hahahha!! 🤣🤣

Neeeida! Men fra spøk til revolver.. Tror ikke dere alarmen min står på kl 09 hvor jeg også da har  håp om å starte dagen tidlig? OMG… Hvordan i helvete skal jeg klare å overleve alle timene i døgnet på denne måte? Hallo! Det er jo tortur. Unner jeg meg selv virkelig ikke bedre? Fy faen for ett vanvittig dårlig menneske jeg er… 🤪

Jaja.. grine, grine å hør på henne da. Ikke sant?  🙈 Uansett så skal vi til Ålesund i dag og for øyeblikket driver jeg også å snur døynet på isadora. I går dreiv jeg derfor å “truet” henne med at jeg jammen meg skulle tvinge henne opp uansett hvor trøtt hun var stakar! Noe jeg angrer bittert på i dag, for nå måååå jeg jo holde det jeg lovte også.. Djiiiz!Uansett.. La oss få på trynet å be til himmelen, gud og alle de vise menn som fulgte jesus opp. At vi forhåpentligvis sovner tidlig i dag så alle kan leve lykkelig alle sine forbanna vakre dager uten en ENESTE SUR MINE I DAG!!!!!!!!!!!!!!! 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 OK?!! hahahahahahahhahahahhahaahh

Jeg er bare så sykt sjarmerende og morsom nå, jeg hører jo det. Ha plass til litt humor si!🥳 

#ikke,bry,dere,om,meg #Jeg,er,sikkert,bare #OVERTRØTT!

0 kommentarer

Siste innlegg