Herregud.. dette var pinlig

Hei alle lesere! I skrivende stund ligger jeg lang flat på sofaen å slapper av. Jeg har blitt syk. Det er litt kjipt. Papin ligger på tatoverings benken å får i seg noe blekk

jeg holder på å sovne. Guri malla så trøtt man blir av å feste, det er jo heilt sykt. Jeg føler meg eld gammel! Det er utrolig fint vær ute i stede sitter vi inne. Timen skulle igrunn starte kl 10 men siden designeren ikke hadde informert artistene om at det faktisk var en cover up, fikk vi ikke startet før nærmere 13 tiden. Artistene måtte både lage et heilt nytt design, i tilegg hente flere ansatte.

jeg har vert her i snart 3 timer men det føles faktisk ut som jeg nettopp har kommet! tattooveringen til papi blir ikke ferdig i dag så vi må tilbake i en senere anledning.

I dag betalte jeg parkering for aller første gang, Det var faktisk sykt vanskelig på en lettvint måte. Eller jeg trodde det var mye mer avansert enn hva det egentlig var. med en haug av tilskuere brukte jeg både 5 og 10 minutter, ja nesten til og med 15 min!  For det første var parkometeret så innmari høyt oppe, jeg såg jo ikke hva som sto der. Jeg måtte stå på tå i tilegg skjerme øynene for sola. Jeg satt inn kortet klar for å slå inn koden men beskjeden om å taste inn kode kom jo aldri. plutselig begynnte det å pipe??! Jeg glana å kikket mye på parkometeret, skjønte ikke hva jeg hadde gjort galt.

Det var heilt til jeg hørte ei sur dame bak meg som ropte “take out your card”…. herreguuud… dette var pinlig, tenkte jeg. Prøvde å gjøre det beste jeg kan i pinlige situasjoner så jeg braste ut i latter. Fortalte det var første gang og masse andre teite ting. Haha !

 I kveld skal vi ut å spise. Møte noen venner så dra på byen. Det gleder jeg meg til, men da skal jeg virkelig huske å drikke mye vann før jeg legger meg!

0 kommentarer

Siste innlegg