Lite, trist og nedslitt..

Hallo! Nå har vi akkurat ankommet Vigra hvor vi skal sove i natt. Her er hotellet lite, trist og ned slitt så her blir jeg ikke å legge ut noen bilder av rommet. Lol!  Hoteller på Vigra er helt ok og står til den billige prisen man betaler. Til tross for standart skal jeg nok vedde på at hotellet er sykt god “business”. Hvor man bare parker og får en kode på sms til hotellrommet.

I dag har vi vert en tur på moa hvor vi har shoppet litt mer til turen og spist middag på Sun og Nam. Der har de alltid så sinnsykt god mat og i dag prøvde jeg sushi for første gang der, å herregud så vanvittig godt det var! Nesten så jeg angrer at jeg ikke bare spiste sushi hele måltidet, “knis”. På Sun og Nam har jeg ikke vert på aldri så lenge, men her har de virkelig pusset opp lokalet for en mer “trendy look”. Kjempe fint!

For tiden har jeg fått veldig “dilla” på sushi og har tenkt mye på om det er å få kjøpt videre på vår reise.. Fingrene er krysset! Nå er vi trette så planen videre er å hvile litt med en iskald øl!

🍻

0 kommentarer

Siste innlegg