Helt vilt men jeg klager ikke

Omg dere jeg er så sykt oppsatt med dette jævla gulvet jeg at jeg både glemmer og blogge, jobbe, sove og spise! Er det noe jeg virkelig har gått inn for kå så er det det å bli ferdig! Nå er jeg nesten ferdig med hele den store delen på stua som peker nedover på huset. Me  tror serr ikke jeg har kok gulv til hele stua + kjøkken og gang slik som planlagt! Men blir jeg ferdig med den største delen på stua så skal jeg jammen meg ikke klage. Nå er jeg super gira på å få alt på plass igjen og virkelig kunne nyte det vakre synet som i skrivende  stund blir lagt.  Nå er jeg så konsentrert på dette at jeg til og med har gått ned 2 kilo siden jeg startet for 2 dager siden.. Haha det er jo bare helt vilt, men jeg klager ikke!  Det er ikke mye igjen heller nå så det er ok.

Snuppa mi er ute å leker med barna i nabolaget så henne har jeg ikke set snurten til i hele dag. Da er det fint med egen mobil klokke syns jeg. Da føler jeg meg så mye trygger på om det skulle være noe liksom. 🥰

Og med det vil jeg ønske alle en super fin lørdag videre så snakkes vi mer etterpå.

0 kommentarer

Siste innlegg