Helt supert for instagram

I går la jeg meg med vått hår og åpent vindu men blei heller ikke syk i dag av den grunn, som jeg pleier. Det sier vel mye om hvor mildt vi faktisk har det nå i november.

Ja noen har til og med faktisk spådd at vi ikke får snø før godt ut i neste år, vi får vel bare se da….? Det hadde jo vert helt kanon for oss som ikke er vinter personer.

Jeg begynte faktisk på julegave handelen allerede for 2 dager siden og har nesten blitt ferdig med det viktigste til snuppa mi.

Og er det forresten lov til å høre på julesanger nå siden vi er i November eller? Jeg tror egentlig jeg er ganske “seint” ute i år enn hva jeg har pleid og være før. Men jeg har opp til flere ganger hatt lyst til å sette på julemusikk i mnd som var- uten at jeg faktisk gjorde det, flink jente. Ikke sant vel? Haha!

Jeg for min del gleder meg noe helt enormt til jul nå. Samme søren om det blir snø eller ikke. Det er jo selvfølgelig litt extra kos når ny snøen henger så flott på trærne. Og ikke minst er det helt supert for instagram! 😎

 

0 kommentarer

Siste innlegg